Time Sheet

Çalışma Takibinde Otomasyon
Maliyette Tam Doğruluk.

Zaman takibinde otomasyon, maliyet yönetiminde doğruluk.

Time Sheet - Feysoft Çözümleri

Çözüm İçeriği

Zaman Takibi: Projelerinizde Tam Kontrol ve Verimlilik

Çalışma saatlerini ve yapılan işleri manuel takip etmenin karmaşıklığına son verin. Feysoft'un Bimser altyapısıyla geliştirdiği "Time Sheet" çözümü, günlük çalışma detaylarının takibi gereken personeller için otomatik olarak haftalık formlar oluşturur. Bu formlara girilen verilerle, projelerin fiili maliyetlerini doğru bir şekilde hesaplayabilir, hangi çalışanın hangi projede, ne kadar süreyle ve hangi işle uğraştığını anlık olarak raporlayabilirsiniz. Bu sayede, kaynak yönetiminizi optimize ederken finansal kararlarınızı veriye dayalı hale getirirsiniz.


Temel Özellikler


  • Otomatik Form Oluşturma: Belirlenen personeller için günlük zaman takibini kolaylaştırmak amacıyla otomatik haftalık formlar üretilir.
  • Gerçek Zamanlı Maliyet Takibi: Girilen veriler üzerinden projelerin fiili maliyet raporları anında üretilir.
    • Detaylı Çalışma Raporlaması: Hangi çalışanın, hangi günde ve ne kadar süreyle hangi projede çalıştığı kolayca raporlanabilir.

Çözümümüz Kimler İçin İdeal?

  • Proje Yöneticileri: Proje bütçe ve zaman yönetimini daha verimli hale getirmek, personel dağılımını izlemek isteyen yöneticiler.

  • Finans ve Muhasebe Ekipleri: Proje bazlı maliyet analizlerini doğru verilerle yapmak isteyen birimler.

  • Danışmanlık ve Hizmet Sektöründeki Şirketler: Proje ve çalışan performansını detaylı olarak takip etmek isteyen tüm firmalar.